Öğrenci
Aday öğrenci sayfası için tıklayınız.
2016-2017 ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ DERS PROGRAMI (Hoca Adlarıyla Birlikte)
2017-2018 ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ DERS PROGRAMI
2017-2018 ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ DERS PROGRAMI (Unvan Değişikliği Güncellendi)
KİMLİK İŞLEMLERİ
Öğrenci Kimlikleri Hakkında;
Okulumuzu yeni kazanan öğrencilerimizin kimlikleri kayıt sırasında verilmektedir.
Öğrenci Kimliği Kaybında Yapılması Gereken İşlemler:
1- Basın İlân Kurumu aracılığıyla Resmi İlân ve reklam yayınlama hakkına haiz gazetelerden herhangi birisine verilen kimlik zayii ilanı getirilecektir.
2- İ.Ü. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı'nın, T. Halk Bankası İstanbul Beyazıt Şubesi
TR 540001200982000006200222 IBAN numaralı hesabına (üç yüz) 300,00-TL yatırılması ve banka makbuzu (açıklamaya muhakkak öğrenci adı-soyadı ve kimlik ücreti diye yazılmalıdır.)
3- Bir adet vesikalık fotoğraf (Renkli fotokopi kabul edilmez.)
- Gazete ilan sayfası, kimlik ücret dekontu ve 1 adet vesikalık resim ile öğrenci işleri bürosuna başvurulur.
- Evraklar teslim edildikten sonra geçici kimlik verilir. Asıl kimlik 20-30 iş günü arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından Hukuk Fakültesi öğrenci işleri bürosuna gönderilir.
- Geçici kimlik teslim alınmadan asıl kimlik verilmez. Geçici kimliğin kaybedilmesi halinde aynı başvuru işlemleri tekrar yapılır.
DİPLOMA KAYBEDİLMESİ HALİNDE
Diplomanın / Diploma Ekinin Kaybedilmesi Durumunda İstenilen Belgeler:
1. Dilekçe (İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dekanlığına hitaben)
2. Yabancı Uyruklu / T.C. Kimliğin arkalı önlü fotokopisi
3. Yurt genelinde yayımlanan gazetelerden birine verilmiş olan diploma numarası ve mezuniyet yılı bilgilerini içeren “Kayıp Diploma” ilanı kupürü,
4. Banka Dekontu
Diplomanın / Diploma Ekinin Tahribata Uğraması Durumunda İstenilen Belgeler:
* Kimlik ve mezuniyet bilgilerinin korunmuş olması kaydıyla herhangi bir nedenle kullanılamayacak şekilde tahrip olmuş veya yıpranmış olan diplomasını değiştirmek isteyen mezun;
1. Dilekçe (İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dekanlığına hitaben)
2. Yabancı Uyruklu / T.C. Kimliğin arkalı önlü fotokopisi,
3. Banka Dekontu 4. Eski Diploma / Diploma Eki ile mezun olunan birime başvuruda bulunması gerekir.
Diploma / Diploma Eki Alındıktan Sonra Nüfus Sicilinde Mahkeme Kararıyla Değişiklik Olması Durumunda İstenilen Belgeler:
1. Dilekçe (İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dekanlığına hitaben)
2. Mahkeme Kararı
3. Yabancı Uyruklu / T.C. Kimliğin arkalı önlü fotokopisi,
4. Banka Dekontu
5. Eski Diploma / Diploma Eki ile mezun olunan birime başvuruda bulunulması gerekir.
Diploma Basım Ücreti: 4.000 TL
Hesap Numarası: TL Hesabı
İ.Ü. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Türkiye Halk Bankası İstanbul Beyazıt Şubesi IBAN: TR540001200982000006200222
İÜ Hukuk Fakültesi öğrencilerine karşılıksız burs imkanı sağlayan vakıflar aşağıda sıralanmıştır.
- Vedat Ardahan Vakfı
- Tinçel Kültür Vakfı
- Prof. Tahir Taner Vakfı
- Kemal Halil Tanır Vakfı
Fakültemiz Bursları Hakkında Sıkça Sorulan Sorular için Tıklayınız.
ÖNEMLİ NOT: Sınav listelerini düzgün görüntüleyebilmek adına => “Google Chrome, Mozilla Firefox ,Opera veya Edge” uygulamaları ile açmanız gerekmektedir.
2025-2026 Öğretim Yılı Güz Dönemi Seçimlik Derslerin Vize Mazeret Sınav Listeleri
1.Sınıf
Seçimlik Derslerin Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
2.Sınıf
Uluslararası Örgütler Hukuku Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
Sivil Toplum Kuruluşları Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
Kadın Hakları Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
Aile Hukukunda Mal Rejimleri Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
İslam Hukuku Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
3.Sınıf
Seçimlik Derslerin Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
4.Sınıf
Seçimlik Derslerin Vize Mazeret Sınav Listesini Görmek İçin TIKLAYINIZ.
2024 - 2025 ÖĞRETİM YILINDA FAALİYET GÖSTERECEK FAAL ÖĞRENCİ KULÜPLERİMİZ
1.Sınıf :10865
2.Sınıf :11060
3.Sınıf :10903
4.Sınıf :11061
Mezuniyet : 10858 - 10860
Değerli Öğrencilerimiz, Dekanlığımızın ve Öğrenci Bürosunun elektronik posta adreslerine gönderdiğiniz; yaşadığınız sorunları veya taleplerinizi içeren mesajlarınızda çoğunlukla adınız, soyadınız ve öğrenci bilgilerinizin bulunmaması sebebiyle, işlemlerinizin veya taleplerinizin tamamlanmasında sorunlar yaşanmakta ve zaman kaybedebilmektedir. Elektronik postalarınızı gönderirken, konu kısmında, adınızı, soyadınızı ve öğrenci numaranızı yazmanızı özellikle ve önemle rica ediyoruz